Με ιδιαίτερη επιτυχία και τη συμμετοχή δεκάδων Καθηγητών του Mediterranean College και του Εκπαιδευτικού Ομίλου Ξυνή, ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του Εκπαιδευτικού Συνεδρίου «Learning & Teaching Conference 2014» που διοργάνωσε για τρίτη συνεχή χρονιά το Mediterranean College.
Με γνώμονα την παροχή ευκαιριών ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού του και στο πλαίσιο της επίτευξης των ακαδημαϊκών του στόχων, το Mediterranean College έχει αναγάγει σε θεσμό το Ετήσιο Συνέδριο Διδασκαλίας & Μάθησης.
Πρόκειται για μια σειρά παρουσιάσεων, σεμιναρίων και workshops που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα επίκαιρων θεμάτων, τα οποία οι καθηγητές όλων των προγραμμάτων του Κολλεγίου καλούνται να αντιμετωπίσουν προκειμένου να φέρουν εις πέρας επιτυχώς το έργο τους.
Οι Θεματικοί Άξονες του φετινού συνεδρίου ήταν οι εξής:
Ενότητα A: Παρουσιάσεις Αποτελεσμάτων Ερευνητικού Έργου
Φέτος, για πρώτη φορά και σε συνεργασία με το ΚΕΤΑΚ (Κέντρο Ερευνών Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας) του Mediterranean College, το Συνέδριο φιλοξένησε στην πρώτη ενότητα παρουσιάσεις προσωπικής έρευνας των καθηγητών του Κολλεγίου από όλες τις Σχολές και τα επιστημονικά αντικείμενα των προγραμμάτων που προσφέρει το Κολλέγιο, αναδεικνύοντας έτσι το αξιόλογο, διακεκριμένο και ερευνητικά ενεργό ακαδημαϊκό προσωπικό που διαθέτει.
Σκοποί της συγκεκριμένης ενότητας ήταν α) Η προώθηση του διεπιστημονικού διαλόγου, στο πλαίσιο του οποίου, απαιτείται η έκθεση του καθηγητή στο εύρος των επιστημονικών πορισμάτων, β) Η ενίσχυση της συνολικής προσπάθειας του Κολλεγίου να αναπτύξει ερευνητική δραστηριότητα και να επικοινωνήσει με την επιστημονική κοινότητα, γ) Η προσφορά μίας επιπλέον διάκρισης στο έργο των καθηγητών που στελεχώνουν τα προγράμματα του Κολλεγίου.
Ενότητα Β: Αφιέρωμα στα διαδραστικά μαθήματα
Σκοπός της συγκεκριμένης ενότητας ήταν να αναδείξει πως μπορεί η απόκτηση της γνώσης να γίνει μια ελκυστική αλλά και αποδοτική διαδικασία αλλά και να απαντήσει στο πώς θα συμβάλει ο ίδιος ο φοιτητής στη μαθησιακή διαδικασία. Στην εποχή του «fragmentation» και των «prosumers», η συγκεκριμένη ενότητα, έδωσε έμφαση σε μεθόδους και τρόπους ενίσχυσης του ενδιαφέροντος των φοιτητών για το μάθημα μέσω πιο διαδραστικών διαλέξεων με προδιαγραφές που επιτρέπουν σε εκπαιδευτικούς και φοιτητές να συν-διαμορφώνουν το μαθησιακό αποτέλεσμα.