- Executive Diploma Business Administration
- Executive Diploma Marketing Management
- Executive Diploma Leadership & Human Resources Management
- Executive Diploma Financial Management for Small and Medium Business
- Executive Diploma Healthcare Management
- Executive Diploma Sports Management
- Executive Diploma Digital & Social Media Marketing
- Professional Certificate Social Media
Executive Diploma Sports Management
- Δύο Βιωματικά Εργαστήρια για πρακτική εξάσκηση στη διοίκηση γυμναστηρίων και στο μάρκετινγκ αθλητικών οργανισμών.
- Ανανεωμένη ύλη και σύγχρονα μαθήματα, που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας.
- Ευέλικτη φοίτηση, απογεύματα και Σαββατοκύριακα (block delivery), προσαρμοσμένη στις ανάγκες εργαζομένων και κατοίκων της επαρχίας.
- Διδασκαλία από καταξιωμένα στελέχη με πολυετή ακαδημαϊκή και επαγγελματική εμπειρία στη Διοίκηση Αθλητικών Οργανισμών.
- Σύνδεση θεωρίας με πράξη και ανάπτυξη επαγγελματικών δεξιοτήτων, μέσα από μελέτες περιπτώσεων (case studies) και ασκήσεις βιωματικού χαρακτήρα.
- Γεφυροποιό πρόγραμμα για το MBA, γεγονός που δίνει τη δυνατότητα εργαζόμενοι χωρίς πρώτο πτυχίο να αποκτήσουν μεταπτυχιακό, χωρίς να έχει προηγηθεί πτυχίο Bachelor ή ΑΕΙ/ΤΕΙ.
Sports Management
Industry Partners


Ο αθλητισμός αποτελεί ένα δυναμικό χώρο που προσελκύει εκατοντάδες εκατομμύρια οπαδών σε όλο τον κόσμο, ενώ από οικονομικής πλευράς η αθλητική βιομηχανία αποτελεί σημαντικό μοχλό της παγκόσμιας οικονομίας. Το Executive Diploma in Sports Management είναι ένα πρόγραμμα επαγγελματικής εξειδίκευσης που απευθύνεται σε όσους δραστηριοποιούνται στο χώρο του αθλητισμού (αθλητές, προπονητές, διοικητικά στελέχη, παράγοντες, κ.α.) και επιθυμούν να καταλάβουν διοικητικές θέσεις, αλλά δε διαθέτουν το απαραίτητο υπόβαθρο στο αθλητικό management.
Βεβαίωση παρακολούθησης από το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης 2 (Mediterranean Professional Studies) εγκεκριμένο και αδειοδοτημένο από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων ΕΟΠΠΕΠ.
Πρόσθετη βεβαίωση Pearson Assured σε Sports Management, μετά από αξιολόγηση της Pearson, του μεγαλύτερου φορέα πιστοποίησης στην Ευρώπη.
- Εργαζόμενους/ στελέχη χωρίς πρώτο πτυχίο, με εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 5 ετών
- Πτυχιούχους ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ Κολεγίων ανεξαρτήτως ειδικότητας, που εργάζονται ή επιθυμούν να εργαστούν στα συγκεκριμένα αντικείμενα
- Απόφοιτους ΙΕΚ αντίστοιχων ειδικοτήτων με εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών
- Φοιτητές ΑΕΙ/ ΤΕΙ (3ου ή 4ου έτους) οικονομικών κατευθύνσεων
- Eλεύθερους επαγγελματίες/ επιχειρηματίες
- Υποψήφιους φοιτητές ΜΒΑ οι οποίοι δε διαθέτουν τα τυπικά προσόντα εισαγωγής τους στο πρόγραμμα («γεφυροποιό» πρόγραμμα – bridging course).
Units / Modules | Βιωματικά Εργαστήρια |
Προσωπική Ανάπτυξη και Ηγεσία Ομάδας | Βιωματικό Εργαστήριο: «Βασικά εργαλεία για την αποτελεσματική διαχείριση ενός ιδιωτικού γυμναστηρίου» |
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού | |
Αθλητική Διοίκηση, Θεωρία και Πράξη | |
Αθλητικό Μαρκετινγκ | Βιωματικό Εργαστήριο Α.Ο. Ένωση Ιλίου: «Μάρκετινγκ Αθλητικών Οργανισμών και Επιχειρήσεων» |
Επικοινωνία μάρκετινγκ και Ψηφιακά Μέσα | |
Στρατηγική των επιχειρήσεων |
Βιωματικό εργαστήριο: «Βασικά εργαλεία για την αποτελεσματική διαχείριση ενός ιδιωτικού γυμναστηρίου»
Ενότητες
- Τμήματα ανάπτυξης εργασιών & προσφοράς παροχής υπηρεσιών τα οποία θα πρέπει να λειτουργούν σε ένα σύγχρονο γυμναστήριο
- Η «ανθρωποκεντρική» φιλοσοφία της παροχής υπηρεσιών στο σύγχρονο γυμναστήριο
- Ψυχολογία του πελάτη –Αναζητήσεις και διαφορετικά ενδιαφέροντα.
- Πως χτίζουμε σχέσεις εμπιστοσύνης και δημιουργούμε «μακροχρόνιους πελάτες
- Μέθοδοι προώθησης και διαφήμισης της «καλής» δουλειάς μας
- Έσοδα/’Εξοδα & κοστολόγηση συνδρομών
- Απαραίτητες θέσεις εργασίας
- Εκπαίδευση προσωπικού
- Η νευραλγική θέση και ο ρόλος του manager
- Διαχείριση «κρίσεων» στην αγορά μας.
- Αναπτύσοντας την «πίτα» της αγοράς μας.
- Προβληματισμοί-Θέματα για συζήτηση
Βιωματικό Εργαστήριο Α.Ο. Ένωση Ιλίου: «Μάρκετινγκ Αθλητικών Οργανισμών και Επιχειρήσεων»
Τρόπος Διεξαγωγής
∆ιαλέξεις – Συζητήσεις με τους συμμετέχοντες – Μελέτες Περιπτώσεων
Σκοπός
Σκοπός του εργαστηρίου είναι η εξοικείωση των φοιτητών με την εφαρμογή του Μάρκετινγκ στον Αθλητικό χώρο.
Συγκεκριμένα, στόχος είναι να κατανοηθούν οι ιδιαιτερότητες του Αθλητικού Μάρκετινγκ, η συμπεριφορά των αθλητικών καταναλωτών, ο ρόλος της έρευνας αγοράς στο Αθλητικό Μάρκετινγκ καθώς και η χάραξη στρατηγικής Μάρκετινγκ στο αθλητικό προϊόν ή υπηρεσία.
Στο τέλος του βιωματικού εργαστηρίου, οι φοιτητές θα μπορούν να κρίνουν την σκοπιμότητα των κινήσεων Μάρκετινγκ μιας εταιρείας στο χώρο του Αθλητισμού και να κάνουν προτάσεις για πιο αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ.
Στόχοι
Μετά το τέλος του βιωματικού εργαστηρίου οι φοιτητές θα γνωρίζουν συνοπτικά:
- Τι είναι το Αθλητικό Μάρκετινγκ και ποιες είναι οι ιδιαιτερότητές του.
- Πως συμπεριφέρονται οι αθλητικοί καταναλωτές και τι επηρεάζει την συμπεριφορά τους.
- Τι ρόλο παίζει η έρευνα αγοράς στο Αθλητικό Μάρκετινγκ.
- Πως χαράσσεται η στρατηγική Μάρκετινγκ στον αθλητισμό και ποιες είναι οι ιδιαιτερότητες του αθλητικού μίγματος μάρκετινγκ.
- Ποιες είναι οι αρμοδιότητες ενός sport manager
- Τη σημασία των χορηγιών και του ambush marketing
Οι απόφοιτοι του προγράμματος κατέχουν τις βασικές γνώσεις και έχουν αποκτήσει τις απαραίτητες δεξιότητες ώστε εργαστούν σε θέσεις, σε οποιοδήποτε επιχειρηματικό αθλητικό περιβάλλον στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, μπορούν να σταδιοδρομήσουν ως ελεύθεροι επαγγελματίες sports managers ή ως διοικητικά στελέχη σε αθλητικούς συλλόγους, επαγγελματικούς ή ερασιτεχνικούς, καθώς και αθλητικούς οργανισμούς.
Συνεργάτες


